5 důvodů, proč si přečíst knihu Táňa Lišková: Závislá na čokoládě

1. Pobavíte se

Přestože je kniha naučná a odborná, určité pasáže Vás asi celkem pobaví. Moje cesta ke zdravé výživě totiž trvala spoustu let a probíhala stylem pokus omyl – a například vegetariánské začátky, kdy jsem za zdravý oběd považovala proslazené müsli nebo tři suché rohlíky (vždyť v tom není maso ani tuk), jsou pro mě dnes naštěstí už úsměvnou minulostí. Říká se, že po bitvě každý generál – takže věřím, že se v některých chybách asi také najdete :-)

2. Zjistíte vše o inzulinu a glykemickém indexu

Ne, není kalorie jako kalorie, dokonce ani není sacharid jako sacharid! Nadměrná konzumace rychlých sacharidů vyčerpává Vaši slinivku a zadělává Vám na cukrovku – to, že jste teď ještě mladí, neznamená, že bystě měli jíst nesmyslně. Zjistěte, jak kombinovat potraviny správně, aby z toho mělo Vaše tělo užitek a abyste předešli inzulinové rezistenci a dalším problémům v budoucnu!

3. Zjistíte, že možná máte syndrom polycystických vaječníků

Že pravda bolí? Čím dříve ji zjistíte, tím dříve s ní můžete něco dělat! Syndrom polycystických vaječníků je mezi ženami velmi rozšířené onemocnění, které se projevuje mj. nepravidelným cyklem, výkyvy nálad, zavodňováním, potížemi s hmotností, neplodností a depresemi. Tato nemoc postihuje celé tělo – není vyléčitelná, ale velkou měrou ji můžete ovlivnit právě správnou výživou. Netýká se náhodou i Vás?4. Naučíte se sestavit si chutný a zdravý jídelníček

A kolik té rýže teda sníst? A je pečivo takové zlo? Nejím toho masa moc? Není ten jogurt moc tučný? S pomocí mého přehledného nákupního seznamu pro Vás bude sestavení správného jídelníčku hračka – co víc, bude Vás to ohromně bavit :) Na rozdíl od předepsaných jídelníčků, s mojí knihou budete jíst jídla, jaká máte sami rádi.

5. Naučíte se jednoduchá a výborná jídla ze skutečných potravin

Je vaření Vaší noční můrou? Odteď už nebude! Recepty v mé knize zvládne i začátečník - jsou jednoduché, z dostupných surovin a navíc z opravdových potravin – žádné pečení z umělých sladidel, chemických polotovarů a dalších nesmyslů. Jídla plná dochucovadel Vás nutí k přejídání – mým cílem je tohle odstranit a naučit Vás jíst přirozeně. Máte chuť na vývar, šťavnatý steak, krémové rizoto nebo vláčné brownies? To vše v knize najdete a ohromně si pochutnáte!

A teď to nejdůležitější – kde knihu Závislá na čokoládě seženete? Na eshopu www.nutspread.cz, dále u našich partnerů jako je prozdravi.cz nebo v nakladatelství Amipa a Euromedia.

Až si užijete knihu, napište mi, jaký recept Vás nejvíce zaujal! Budu ráda :)

Zajímá vás, co je u nás nového?